Menu
EUR

Klantenservice

Vind de antwoorden op je veelgestelde vragen eenvoudig hier op deze pagina's
Heb je een vraag?
Kijk of deze onder aan de pagina al beantwoord wordt.
Stuur ons een bericht
Vul je vraag en gegevens hieronder in.
Stuur ons een bericht via Instagram of Facebook

Neem contact op

Contactgegevens

0247370271
KVK nummer: 82287775
btw-nummer: NL862411981B01
Scenery Workshop BV Grootstalselaan 46
6533 KK Nijmegen
Nederland

Veelgestelde vragen

Hoe kunnen wij u helpen?
Wij zijn er voor u

Welkom op onze speciale klantenservice pagina. Wij stellen alles in het werk om het bestellen en zoeken van informatie zo eenvoudig mogelijk te maken. Wij hechten dan ook veel belang aan uw mening en we zijn pas tevreden als onze klanten dat zijn. Mocht er onverhoopt iets voorgevallen zijn, of dat u bijvoorbeeld nog zaken mist, dan horen we dat graag. Ons kleine team stelt ons in staat om snel en vakkundig te kunnen schakelen op momenten dat dat nodig is.

Bestellen
Hoe kan ik bestellen?

Zodra u het product heeft gevonden dat u wilt bestellen klikt u op "in Winkelwagen". Vervolgens klikt u op "Bestelling afronden", waarna u uw gegevens kunt invullen. Na deze stap kunt u voor de gewenste betaalmethode kiezen en kan de bestelling afgerond worden. U ontvangt per direct een bevestiging per e-mail.

Kan ik ook andere producten bestellen?
Het kan natuurlijk altijd zijn dat u op zoek bent naar een bepaald product, maar dat u niet terug kunt vinden in onze webshop, zoals bijvoorbeeld een bepaalde kleur verf. Mocht u over een dergelijk product een specifieke vraag hebben dan kunt u ons hierover altijd een email of een bericht sturen met behulp van het contact formulier op de Klantenservice pagina. Wij bestellen regelmatig extra producten voor ons klanten.
Direct leverbaar, wat betekent dat?
Een van onze beloftes is dat we alles uit voorraad leveren op het moment dat het bij het product aangegeven is dat het op voorraad is. Wij vinden het zelf altijd vervelend als er op een webshop producten worden aangeboden, waar je vervolgens drie weken op moet wachten. Wij hebben daarom besloten alle producten die op voorraad zijn, gekocht kunnen worden. Door ons voorraad systeem direct te koppelen aan de verkopen is daardoor direct duidelijk wat er nog op voorraad is en wat niet. Als een product verkocht is en er is geen voorraad meer van, dan zal het ook niet meer mogelijk zijn om het te kopen. Mocht u nu wel op zoek zijn naar dat product kunt u uw email adres achterlaten. Zodra het dan op voorraad is, laten wij u dit weten. 
Er is geen bestelknop!

Het kan voorkomen dat u product vindt in onze webshop waarbij de bestelknop ontbreekt. Dit product is dan tijdelijk uitverkocht. U kunt in dat geval het beste contact met ons opnemen en wij sturen u dan een email wanneer het product weer op voorraad is.

Plaats bestelling (met betalingverplichting) - wat houdt dat in?
In de Europese wet wordt iedere webshop voorgeschreven dat vanaf 13 juni 2014 de laatste stap voor overgaan tot de definitieve aankloop van de bestelling, de bewuste knop de tekst "Bestelling met betalingsverplichting" bevat. 
Deze tekst herinnert u eraan dat zowel de webshopeigenaar als de koper (u in dit geval) beiden verscheidene verplichtingen aangaan. Een daarvan is het betalen van de geplaatste order. Het lijkt wat omslachtig, maar er wordt helaas te vaak misbruik gemaakt waardoor dit in de Europese wetgeving is opgenomen.
Wat is de reden voor een minimale bestelwaarde van 15€?

Om ervoor te kunnen blijven zorgen dat er tot 15:00u besteld kan worden en dat het dan die dag ook nog verzonden wordt hebben we besloten om een minimale bestelwaarde in te stellen op €15. 

De kosten voor het verpakken en verzenden van kleinere bestellingen zijn voor ons aanzienlijk hoger dan de opbrengsten. We vragen om je begrip hiervoor.

Verzending
Wat zijn de verzendkosten?

Als bijdrage in de verpakkings- en verzendkosten vragen wij een vast bedrag. Bij de opgave van uw bestelling ziet u precies hoeveel deze kosten zijn. Voor zendingen binnen Nederland geldt een tarief vanaf € 6,95 met DHL (afhankelijk van het gewicht). Wij vragen GEEN verzendkosten voor bestellingen met een bestelwaarde van meer dan € 100,-. Voor meer informatie over verzendkosten kunt u altijd gebruik maken van het formulier hier aan de zijkant. De kosten voor het versturen naar België zijn vanaf € 8,- (afhankelijk van het gewicht).

Verzenden als brievenbus post?
Als u denkt dat de bestelling/zending ook in een envelop door de brievenbus past, dan kunt u ten alle tijden contact met ons opnemen, wij zullen er dan voor zorgen dat u een speciale code die u tijdens het afrekenproces kunt invullen waarmee er een lager verzend- en administratiekosten tarief gerekend wordt.

Gebruik hiervoor het "neem contact op" formulier aan de rechterzijde van het scherm in de klantenservice pagina.
Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?

Indien u voor 15:00u besteld en afgerekend heeft op werkdagen verzenden wij deze dezelfde werkdag nog uw bestelling. DHL zal er dan zorg voor dragen uw bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Pakketten verzonden met DHL worden doorgaans binnen 1 à 2 werkdagen bezorgd.

Betalen
Verkopen jullie ook cadeaubonnen?

Wij bieden ook digitale cadeaubonnen aan. Door deze bon toe te voegen aan je winkelmand ontvang jij of degene van wie je het emailadres invult direct een digitale code die de waarde representeert die je geselecteerd hebt. Deze code kan vervolgens in het afrekenproces bij "cadeaubon" ingevuld worden.

Hier kun je deze cadeaubon kopen: https://www.sceneryworkshop.nl/nl/buy-gift-card/

Ik heb een cadeaubon wat nu?

Gefeliciteerd met je cadeaubon. Als het goed is heb je een speciale code gekregen. Deze kun je invoeren als je wilt afrekenen in het vakje van de "Cadeaubon".

Moet een cadeaubon in 1x besteed worden?

Als je een cadeaubon hebt ontvangen hoef je hem niet in 1x te besteden. Als je een bestelling doet, maar bijvoorbeeld niet alles in 1x gebruikt, dan blijft de resterende waarde staan, zodat je die met een volgende bestelling(en) kunt gebruiken.

Ik krijg verschillende betaalopties, welke moet ik kiezen?

Wij hebben ervoor gekozen om u een zo ruim mogelijk aanbod van betaalmogelijkheden te bieden. Betalingen kunnen op verschillende manieren verlopen via de bedrijven Buckaroo en PayPal. Hieronder vind je de verschillende bedrijven met de daaraan gekoppelde betaalwijzen.

Buckaroo - iDeal, Bilink, Bancontact/Mistercash, Sofort überweisung, MasterCard, VISA, American Express, Giropay, MultiSafePay, Maestro, Bleue, Alipay, Applepay
Paypal - PayPal, MasterCard, VISA, American Express
Vooruitbetalen via bankoverschrijving

Bankgegevens
ING: 4314860
BIC: INGBNL2A
IBAN: NL06INGB0004314860
T.n.v.: Scenery Workshop
Plaats: Nijmegen 

Ik heb het bedrag vooraf overgemaakt, wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Als het verschuldigde bedrag bij ons is ontvangen wordt uw order verwerkt de eerstvolgende (werk)dag verstuurd. U ontvangt uw producten, mits op voorraad, doorgaans in 1 à 3 werkdagen afhankelijk van de gekozen verzendmethode.

Kan ik met creditcard of VISA betalen?

Ja het is mogelijk om met creditcard of VISA/Mastercard te betalen door middel van Buckaroo.

Herroepen / Retourneren
Hoe herroep of retourneer ik een bestelling?

Bij het herroepen of retourneren van een bestelling vragen we u gebruik te maken van de retouroptie in uw account. Hierop kunt u aangeven wat u wilt retourneren.

Bankoverschrijving PayPal PayPal Pay Later
Kies uw taal
Kies uw valuta

Mijn account

Wachtwoord vergeten?

Recent toegevoegd

Totaal incl. btw
€0,00
Bestel nog voor €100,00 en de verzending is gratis
0
Vergelijk
Start vergelijking

Dit artikel is toegevoegd aan uw winkel wagen!
Wij slaan verschillende soorten cookies op om je gebruikerservaring te verbeteren. Functionele cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website. Zonder deze cookies kunnen bepaalde onderdelen niet worden gebruikt. Daarnaast slaan wij marketingcookies op om je gepersonaliseerde en nieuw gepersonaliseerde advertenties te kunnen tonen. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »