Klantenservice
1 Hoe kunnen wij u helpen?
1.1 Wij zijn er voor u

Welkom op onze speciale klantenservice pagina. Wij stellen alles in het werk om het bestellen en zoeken van informatie zo eenvoudig mogelijk te maken. Wij hechten dan ook veel belang aan uw mening en we zijn pas tevreden als onze klanten dat zijn. Mocht er onverhoopt iets voorgevallen zijn, of dat u bijvoorbeeld nog zaken mist, dan horen we dat graag. Ons kleine team stelt ons in staat om snel en vakkundig te kunnen schakelen op momenten dat dat nodig is.

2 Bestellen
2.1 Hoe kan ik bestellen?

Zodra u het product heeft gevonden dat u wilt bestellen klikt u op "in Winkelwagen". Vervolgens klikt u op "Bestelling afronden", waarna u uw gegevens kunt invullen of met uw Facebook account kunt inloggen. Na deze stap kunt u voor de gewenste betaalmethode kiezen en kan de bestelling afgerond worden. U ontvangt per direct een bevestiging per e-mail.

2.2 Kan ik ook andere producten bestellen?
Het kan natuurlijk altijd zijn dat u op zoek bent naar een bepaald product, maar dat u niet terug kunt vinden in onze webshop, zoals bijvoorbeeld een bepaalde kleur verf. Mocht u over een dergelijk product een specifieke vraag hebben dan kunt u ons hierover altijd een email of een bericht sturen met behulp van het contact formulier op de Klantenservice pagina. Wij bestellen regelmatig extra producten voor ons klanten.
2.3 Direct leverbaar, wat betekent dat?
Een van onze beloftes is dat we alles uit voorraad leveren. Wij vinden het zelf altijd vervelend als er op een webshop producten worden aangeboden, waar je vervolgens drie weken op moet wachten. Wij hebben daarom besloten alle producten die we aanbieden, op voorraad te hebben. Door ons voorraad systeem direct te koppelen aan de verkopen is daardoor direct duidelijk wat er nog op voorraad is en wat niet. Als een product verkocht is en er is geen voorraad meer van, dan zal het ook niet meer zichtbaar zijn in de webshop.
2.4 Ik kan mijn bestelde product niet meer terugvinden?
Doordat ons voorraad systeem aan de webshop gekoppeld is, kan het zijn dat u toevallig het laatste product gekocht hebt. Om misverstanden te voorkomen en dubbele verkopen te vermijden, halen we dan preventief de verkochte producten uit de webshop, waardoor u het niet terug kunt vinden. U kunt er dan in ieder geval zeker van zijn dat het voor u gereserveerd is.
2.5 Er is geen bestelknop!

Het kan voorkomen dat u product vindt in onze webshop waarbij de bestelknop ontbreekt. Dit product is dan tijdelijk uitverkocht. U kunt in dat geval het beste contact met ons opnemen en wij sturen u dan een email wanneer het product weer op voorraad is.

2.6 Plaats bestelling (met betalingverplichting) - wat houdt dat in?
In de Europese wet wordt iedere webshop voorgeschreven dat vanaf 13 juni 2014 de laatste stap voor overgaan tot de definitieve aankloop van de bestelling, de bewuste knop de tekst "Bestelling met betalingsverplichting" bevat. 
Deze tekst herinnert u eraan dat zowel de webshopeigenaar als de koper (u in dit geval) beiden verscheidene verplichtingen aangaan. Een daarvan is het betalen van de geplaatste order. Het lijkt wat omslachtig, maar er wordt helaas te vaak misbruik gemaakt waardoor dit in de Europese wetgeving is opgenomen.
3 Verzending
3.1 Wat zijn de verzendkosten?
Als bijdrage in de verpakkings- en verzendkosten vragen wij een vast bedrag. Bij de opgave van uw bestelling ziet u precies hoeveel deze kosten zijn. Voor zendingen binnen Nederland geldt een standaard tarief van € 5,95 met PostNL. Wij vragen GEEN verzendkosten voor bestellingen met een bestelwaarde van meer dan € 100,-. Voor meer informatie over verzendkosten kunt u altijd gebruik maken van het formulier hier aan de zijkant. De kosten voor het versturen naar België zijn € 8,50.
3.2 Verzenden als brievenbus post?
Als u denkt dat de bestelling/zending ook in een envelop door de brievenbus past, dan kunt u ten alle tijden contact met ons opnemen, wij zullen er dan voor zorgen dat u een speciale code die u tijdens het afrekenproces kunt invullen waarmee er een lager verzend- en administratiekosten tarief gerekend wordt.

Gebruik hiervoor het "neem contact op" formulier aan de rechterzijde van het scherm in de klantenservice pagina.
3.3 Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?
Indien u voor 21:00u besteld en afgerekend heeft verzenden wij de eerst volgende (werk)dag uw bestelling. PostNL zal er dan zorg voor dragen uw bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Pakketten verzonden met PostNL worden doorgaans binnen 1 à 2 werkdagen bezorgd. Als u gebruik heeft gemaakt van de zelf te kiezen levertijdservice dan heeft u zelf aan kunnen geven wanneer u uw pakketje thuis geleverd wilt krijgen. U kunt er zelfs voor kiezen om het bijvoorbeeld op een postkantoor bij u in de buurt te laten afleveren.
4 Betalen
4.1 Ik krijg vier verschillende betaalopties, welke moet ik kiezen?
Wij hebben ervoor gekozen om u een zo ruim mogelijk aanbod van betaalmogelijkheden te bieden. Betalingen kunnen op verschillende manieren verlopen via de bedrijven SISOW, PayPal en MultiSafepay. Hieronder vind je de verschillende bedrijven met de daaraan gekoppelde betaalwijzen.

Sisow - iDeal, Bancontact/Mistercash, Sofort überweisung
MultiSafePay - MasterCard, VISA, Giropay, MultiSafePay, Maestro, Bleue (registratie*)
Paypal - PayPal, MasterCard, VISA, American Express
Vooruitbetalen via bankoverschrijving

Bankgegevens
ING: 4314860
BIC: INGBNL2A
IBAN: NL06INGB0004314860
T.n.v.: Scenery Workshop
Plaats: Nijmegen 
4.2 Ik heb het bedrag vooraf overgemaakt, wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Als het verschuldigde bedrag bij ons is ontvangen wordt uw order verwerkt de eerstvolgende (werk)dag verstuurd. U ontvangt uw producten, mits op voorraad, doorgaans in 1 à 3 werkdagen afhankelijk van de gekozen verzendmethode.

4.3 Kan ik met creditcard of VISA betalen?
Ja het is mogelijk om met creditcard of VISA/Mastercard te betalen door middel van MultiSafePay of Paypal.
5 Herroepen / Retourneren
5.1 Hoe herroep of retourneer ik een bestelling?
Bij het herroepen of retourneren van een bestelling vragen we u gebruik te maken van het herroepingsformulier. Hierop kunt u aangeven wat u wilt retourneren.
  

 
Neem contact op
* Verplichte velden